אופנת נשים – הטרנדים של 2023

אופנה נחשבת מאז ומתמיד לאחד התחומים הדינמיים ביותר, כזו שביכולתה להשתנות בצורה מהירה, על אחת כמה וכמה לאור השינויים הטכנולוגיים והיכולת להזמין כיום אונליין, מבלי אפילו לבקר בקניון או בחנות הבגדים הקרובה.

על אף העובדה שמגמות אופנתיות מושפעות ממגוון רחב של גורמים ונוטות להשתנות לעיתים תכופות למדי, שנת 2023 מסתמנת כשנת מפנה עבור האופנה העולמית, בזכות שורה של חידושים ובאותה נשימה התרפקות נוסטלגית על אופנות עבר.

כך או כך, עיקר הדגש במהלך החודשים הקרובים צפוי להתרכז בבגדי נשים ובאופנה המתכתבת עם ערכי הקיימות והסביבה, לרבות אפשרות לנשים ולגברים כאחד להציג אמירה אופנתית משלהם, להעיז ולצאת מן הגבולות שאפיינו אותם עד היום וחשוב מכל, לבטא את עצמם בצורה אשר מעניקה להם את התחושה האופטימלית עם גופם.

רוצים להתייעץ עם המומחים של טוטון? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

GALLERY

רפוי זה הכי אחי/אחותי

בקיץ הישראלי הידוע באחוזי לחות וטמפרטורות גבוהות במיוחד, מגמת הבגדים הרפויים (Loose) צפויה לצבור תאוצה.
הרעיון הוא לשלב בין נוחות מיטבית, בדים אווריריים יחד עם מראה לא מתאמץ במיוחד.

הדפסים ודוגמאות למיניהן

כן כן, לא רק במותגים עסקינן.
אופנה ידועה לא פעם ככזו המתכתבת עם רחשי הלב והרגשות שלנו.
על כן, שילוב של הדפסים ותמונות של גיבורי תרבות, משפטים בעלי מסר חשוב או סתם תצורות שמושכות לנו את העין, הופכות לחלק מהמיינסטרים האופנתי.

בסימן הרטרו

סגנונות אופנתיים בהשראת שנות ה-70 העליזות או שנות ה-80 המיוחדות, מאפשרות ליותר ויותר אנשים לבטא את עצמם תוך כמיהה בחזרה אל מחוזות העבר. קחו למשל את הפאוץ' המיתולוגי שעושה קאמבק בשנים האחרונות במגוון צבעים ועיצובים מדליקים, חליפות הספורט ששבות לאופנה בגרסה עדכנית, ג'ינסים בגזרה גבוהה או חולצות טי צבעוניות. 
מאחורי כל אחד מהפריטים הללו יש סיפור מרתק, אותו רבים מאיתנו שואפים לספר להציג בעצמנו.

עורי עור

השנה צפויה להתחזק מגמת פריטי העור, כולל פריטים מגוונים כמו טופים, תיקים, מכנסיים ומעילים המתאפיינים במראה נקי אך כזה שקשה להסתיר ממנו את המבט.

בקרו – חנות בגדי נשים מובילה

רוצים להתייעץ עם המומחים של טוטון? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי

מפת הגעה

כל הזכוית שמורות לטוטון מונוכרום 2023 © | האתר נבנה ועוצב על ידי עסקים בדיגיטל

דילוג לתוכן