קבוצת אבי רחמים
התחדשות עירונית, תמ"א 38

התחדשות עירונית בחיפה

השנה האחרונה מהווה נקודת מפנה ביחס להתפתחות העיר חיפה.
בהובלת ראשת העיר, עינת קליש רותם ומנהלת ההתחדשות העירונית הכפופה עליה, כמו גם המחלקה לתכנון עיר ואגף רישוי בניה.
אלו אחראים יחד על יישום הלכה למעשה של מדיניות הדוגלת בחידוש השכונות הוותיקות בעיר, מהלך אסטרטגי שתכליתו מתן מענה לקראת גידול אוכלוסייה משמעותי שצפוי בחיפה בפרט ובאזור הצפון בכלל במהלך העשור הקרוב.

לשם המחשה, במהלך שנת 2022 נשבר שיא כל הזמנים עם הגשת היתרי בנייה ל-710 יחידות דיור סך הכל בכל רחבי העיר, זאת בהשוואה ל-230 בלבד במהלך 2019 טרם פרוץ משבר הקורונה.
בין השכונות הפופולאריות במיוחד שזכו להגשת בקשות היתרי בניה עבור פרויקטים להתחדשות עירונית בעיר, ניתן לציין את שכונת נווה דוד עם שני היתרים שאושרו בה הכוללים למעלה מ-500 יחידות דיור, שפרינצק, קריית חיים והדר.

יצוין כי פרויקטים אלו מתכתבים עם פיתוח סביבתי רחב היקף, הטומן בחובו השקעה בפיתוח שטחים ציבוריים, מוסדות חינוך ואזורי מסחר שנועדו לשפר את איכות החיים בשכונות העיר, תוך ביסוס של אוכלוסיות מגוונות על בסיס ראיה לטווח ארוך.

בקרו – פרויקטים חדשים בחיפה

הצצה קטנה לפרויקטים שלנו

סמולנסקין 20
סמולנסקין 20, חיפה
רחל 10, קריית ביאליק
הגליל 134, חיפה

קבוצת אבי רחמים – בונים את חיפה של המחר

מזה למעלה משלושה עשורים משמשת קבוצת אבי רחמים כאורים ותומים בענף הנדל"ן בישראל.
הקבוצה אשר חרתה על דגלה את נושא ההתחדשות העירונית בחיפה והסביבה, הובילה עד היום להקמה של מאות יחידות דיור במטרופולין כולו, תוך מתן דגש עליון על מקצועיות חסרת פשרות, שימוש בחומרי גלם מובחרים ועמידה בתקנים המחמירים ביותר, בדגש על בטיחות ושמירה על המרחב הסביבתי.

לאור ההתמקצעות וההיכרות עם תחום ההתחדשות העירונית על בוריו, ממשיכה הקבוצה המשפחתית לשמור על מעמדה כגורם מוביל המעניק למאות דיירים איכות חיים, באמצעות בנייני מגורים מרהיבים ביופיים ובסטנדרטים הגבוהים בישראל.

בימים אלה משווקת הקבוצה שני פרויקטים להתחדשות עירונית בחיפה ברחובות נהלל וסמולנסקין שבלב העיר.
פרויקטים אלו מתאפיינים בעצם היותם פרויקטי בוטיק המציגים בעת ובעונה אחת מראה ויזואלי עוצר נשימה, יחד עם דירות מרווחות ואקסקלוסיביות במיוחד.

צרו איתנו קשר בטלפון *5408

או מלאו את הפרטים בטופס ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

בואו נהיה בקשר

כל הזכוית שמורות לדור ודור 2023 © | האתר נבנה ועוצב על ידי עסקים בדיגיטל

דילוג לתוכן