חנות פרקטים בתל אביב

הרשו לנו להזמין אתכם למסע משותף אל עולם שלם של פרקטים מובחרים שפשוט קשה להישאר אדישים אליהם.
לא מדובר בעוד חנות פרקטים סטנדרטית בתל-אביב, אלא במותג שעתיד להעניק לבית או למשרד שלכם שדרוג מנצח ותוספת עיצובית מעצימה שעתידה לגרום לכם לחייך בכל פעם מחדש.

סטפ דיזיין - עולם שלם של פרקטים

אז למה אנחנו מתכוונים? ברחוב הברזל שבתל-אביב תמצאו את סטפ דיזיין, חנות פרקטים מובחרת בתל-אביב שהמציאה מחדש את המונח יוקרה וסטייל. 

מגוון רחב של פרקטים איכותיים מכל הסוגים: למינציה, עץ מלא, פישבון, שברון, פולימרי ועוד מבחר אופציות מהודרות של היצרניות המובילות בארץ ובעולם, כדוגמת חיפויי קירות, מדרגות עץ, מטבחים או חדרי שינה.

הנכם מוזמנים לעיין בקטלוג הפרקטים באתר האינטרנט שלנו או לחילופין להתרשם פיזית ואף לחוש את הפרקטים השונים למיניהם בחנות הדגל שלנו.
לא משנה באיזה חלופה תבחרו, תוכלו להיות בטוחים כי תזכו לשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בשילוב מחירים אטרקטיביים, אחריות מלאה ויחס אישי עד לשביעות רצונכם המלאה.
קשור ומומלץ – שיש למטבחים בצפון

קצת ממה שאנחנו הכי אוהבים לעשות

עד היום זכינו למספר רב של ממליצים מכל קשת התחומים המעידים מצידם על טיב השירות שלנו, החל מתודעת שירות בלתי מתפשרת, שירות התקנה על ידי בעלי מקצוע מיומנים מן השורה הראשונה וכלה בליווי וייעוץ החל משלב בחינת הפרקט המתאים לחלל שברשותכם, תוך התייחסות לכלל המשתנים עד רמת הפרטים הקטנים ביותר.

בקרו – קטלוג פרקטים סטפ דיזיין

חלמתם על פרקט בבית? היום זה אפשרי! מבחר פרקטים מעץ ופרקטים עמידים במים. 
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם.

שתפו עם חברים

כל הזכוית שמורות ל-StepDesign 2023 © | האתר נבנה ועוצב על ידי עסקים בדיגיטל

דילוג לתוכן