פרקט עץ איכותי

או מלאו את הטופס ואחד מנציגנו יחזור אליכם בקרוב

אין עוררין כי משטח פרקט עץ נחשב לאחת האופציות המועדפות בארץ ובעולם, הן על משקי בית והן על משרדים וחללים מסחריים.
כמעט בכל מקום בו תדרוך רגלנו, נדמה כי המראה המסוגנן והמוקפד של הפרקט מצליח להעניק אלמנט עיצובי מנצח, כזה שגורם להתפעלות בכל פעם מחדש.

ראשית, נפתח בשאלה שמעסיקה רבים מאיתנו – מהו פרקט עץ איכותי? מדובר למעשה בשטח המורכב ממספר שכבות עץ המולבשות אחת על השנייה ויוצרות משטח חדש בעובי משתנה. יצוין כי סוגי העצים משתנים לפי בחירה או מחיר, כאשר הסוגים הפופולאריים לרוב הם פרקטים שמקורם בעצי אלון, דובדבן, במבוק, אגוז, מילה ועוד (חשוב להדגיש כי כמות השכבות אינה מבטיחה בהכרח פרקט איכותי יותר, שכן קיימים עוד משתנים רבים שיש לקחת בחשבון, כמו לדוגמה רגישות לנוזלים ועד כמה הוא נוח לתחזוקה שוטפת).

בנוסף, בבואנו לרכוש פרקט עץ איכותי, חשוב להקפיד על מספר פרמטרים שיסייעו לנו בתהליך הבחירה ויצמצמו משמעותית כל סיכוי לתקלות.
כך למשל, כדאי לדעת כי קיימות רמות מיון שונות לפרקט, כאשר הנחת היסוד שלכם צריכה להיות כי ככל שכמות הסדקים בפרקט קטנה יותר, כך מדובר בפרקט בסטנדרט גבוה יותר, שסביר להניח מתבטא גם בעמידות לאורך זמן ממושך.

יתרונות נוספים הגלומים בפרקט עץ איכותי הינם בידוד טמפרטורה ורעשים, כאשר גם מימד התחושה המתבטא בהליכה על גביו הינו מורגשת בהשוואה לפרקטים אחרים, כדוגמת פרקט סינתטי.

בריק ועץ: פרקט עץ איכותי מהיום למחר

כשמדובר בבית שלכם זה הזמן להשקיע ובגדול.
אנחנו בחברת "בריק ועץ" מתמחים בייבוא פרקטים מובחרים לטובת הפיכת המרחב הביתי של לקוחותינו לכזה שיאפשר את התגשמות כל חלומותיהם.
לראיה, ברשותנו סוגים שונים של פרקטי עץ מובחרים בשילוב עם חומרי גלם טבעיים המסייעים לנו להפוך כל פרויקט אליו אנו נקראים ליוצא מגדר הרגיל.

על מה אנחנו מתחייבים?
ליווי אישי על ידי צוות מומחים בעלי ניסיון בתחום הפרקטים שידאגו לסייע לכם בבחירת פרקט עץ איכותי המותאם לחלל המבוקש, בתוספת לשירותי התקנה מקצועיים ואחריות מלאה.

קראו גם – פרקט קוויק סטפ

כל הזכויות שמורות לבריק ועץ 2023 © | האתר נבנה ועוצב על ידי עסקים בדיגיטל

דילוג לתוכן